MMAと生活

日本の総合格闘技と、その他日々の生活の日記です

英語 3/5

昨日の土曜日、私は新潟県スノーボードへ行きました。
後輩に誘われて会社のイベントへ参加しました。

Yesterday, I went to Niigata prefecture to snowboard.
I was invited by a junior to participate in a company event.

私は彼らとスノーボードをすることをとても楽しみにしていました。
しかし彼らはとても上手で、私はついて行くのに精いっぱいだった。

I was really looking forward to snowboarding with them.
But they were so good that I could barely(ベアリー) keep up.

今日起きた時、私の体は悲鳴を上げていた。
彼らは今日もスノーボードに行っている。信じられない。

My body was screaming when I woke up today.
They are still going snowboarding today. can't believe it.