MMAと生活

日本の総合格闘技と、その他日々の生活の日記です

明日のツカミ

私は今故郷にいます。

 

朝ごはんはお米、味噌汁、スクランブルエッグを食べました。

 

私はランチを食べました。友人と。

私は夜ご飯を食べました。友人と。

彼らは素晴らしい友人です。

私を勇気づけてくれる。

 

I'm in my hometown now.

For breakfast, I ate rice, miso soup, and scrambled eggs.

I ate lunch. With a friend.
I ate dinner. With a friend.
they are great friends.

they encourage me.