MMAと生活

日本の総合格闘技と、その他日々の生活の日記です

エディスさんとのトーク

they stayed in Tokyo

彼らは東京に泊まりました

 

WE have to do what can be done today.

今日できることをやらなければなりません。

 

for a while

しばらくの間

give me a minuitesと同じ

 


I was able to meet a lot of colleagues.

A lot of colleagues came from Osaka, and our company is in Tokyo.

Yesterday I was with them and we had a drinking party. And I am very happy that I was able to join and talk with them. 

I can see that you had a great week.

Today they will go back to Osaka.

 

I will be reporting for work
I will be reporting for duty
It's the least that I can do ←  My pleasure

仕事の報告をさせていただきます
任務のために報告します
それが私にできる最低限のことです

 

 

sore throat

no worries, we will help  you improve your confidence
confidence

if we lack confidence, it will follow that we will be embarass

inhale  and exhale

喉の痛み

心配しないでください、私たちがあなたの自信を高めるお手伝いをします
自信

自信がないと、恥ずかしい思いをすることになります

吸って吐く

 

 

i tried to conquer my fear

Party for this FISCAL YEAR.

Thank you for having me as your lesson faciliattor.

Japanese cuisine

私は恐怖を克服しようとしました

今年度のパーティー

私をレッスンファシリエーターとして引き受けてくれてありがとう。

日本料理

 

lozenges

My throat it still itchy..

Sore throat

トローチ

まだ喉がかゆいです。。

喉の痛み

私が何かを食べているから許可を得る必要がある、と言われるかもしれません。